Opdrachtgever:
Van de Ven Tilburg en Van Schijndel Bouwgroep
Om de verschillende doelgroepen te bereiken hebben we beproefde middelen ingezet.
Conceptontwikkeling en projectbranding
Communicatiestrategie, projectbranding en copywriting
Projectvisualisatie
Artist impressions, sfeerplattegronden en locatiefotografie
Offline verkoop- en promotiematerialen
Verkoopbrochure en presentatiematerialen en outdoor promotie
Projectwebsite
Verkoopwebsite (see-think-do model) en implementatie CRM/woonselector
Leadgeneratie/conversie
Geïntegreerde social media en e-mailingmarketing campagnes
Wonen in de stad is in trek. Zeker als het aanbod van comfortabel wonen met alles wat je nodig hebt letterlijk aan je voeten ligt. In Victoria woon je centraal, modern en betaalbaar. Mooie beslissende pre’s die we in de communicatie hebben uitgelicht en benadrukt hebben in een succesvol verlopen social media campagne. Het verhaal van Victoria heeft in woord en beeld een moderne en energieke uitstraling gekregen: een identiteit waar je graag bij wilt horen.
De opdracht
In het centrum van Tilburg aan het Pieter Vreedeplein heeft projectontwikkelaar Van de Ven uit Tilburg Victoria ontwikkeld. Een 20 verdiepingen tellend woongebouw met 130 appartementen in het hart van de stad, met een uitzicht waar je u tegen zegt. De vraag aan ons: zet Victoria in de markt op een inclusieve manier die past bij de cultuur van Tilburg. Richt je zowel op een ‘jonge doelgroep’ als op ‘ouderen’ die op zoek zijn naar wooncomfort in de stad.