Ontwikkelaar:
Region Vastgoedontwikkeling

In de communicatie hebben we behalve de appartementen, ook de scope van de ontwikkelingen in Sint-Anthonis onder de loep genomen. Het is een dorp dat gericht vooruitkijkt en doelbewust op de juiste schaal wil groeien en aantrekkelijk wil zijn voor huidige inwoners en nieuwe inwoners.

Daarvoor hebben we via onze drietrapsverkoopcampagne een aantal beproefde middelen ingezet.

Conceptontwikkeling en projectbranding
Communicatiestrategie, projectbranding en copywriting

Projectvisualisatie
Artist impressions, sfeerplattegronden en locatiefotografie

Offline verkoop- en promotiematerialen
Verkoopbrochure, advertentie- en presentatiematerialen en outdoor promotie

Projectwebsite
Verkoopwebsite (see-think-do model), blog/newsfeed en implementatie CRM/woonselector

Leadgeneratie/conversie
Geïntegreerde social media en e-mailingmarketing campagnes

De succesvol verlopen drietrapsverkoopcampagne gaf de opdrachtgever en geïnteresseerden zekerheid over communicatie en heeft de aandacht tijdens het gehele traject vastgehouden. Een breed uitgezette startcampagne zorgde voor een overtuigende hoeveelheid eerste inschrijvingen die als basis gold voor de volgende fasen. Vervolgens zijn de geïnteresseerden meegenomen op weg naar de handtekening. Een beproefd recept.

De opdracht
Het dorp Sint-Anthonis maakt zich op voor een aantal flinke ontwikkelingen op het gebied van nieuwbouw. Wil het dorp ook in de toekomst blijven bestaan dan is groei noodzakelijk. Bremhoef is een van de ontwikkelingen die daaraan heeft bijgedragen. Het kleinschalige appartementengebouw telt 25 woningen en is ontwikkeld op basis van de behoefte die in het dorp leeft. Bremhoef draagt daaraan bij.